Cześć!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać wiosenny, żółtozielony komplet: taga oraz czekoladownik na Merci.
Obie prace powstały z papierów Craft O'Clock z kolekcji "Heritage Stories", natomiast
tekturkowe serduszka oraz wykrojnik, którym wycięłam urocze koronkowe ozdobniki pochodzą z Filigranek.
Hello!
Today I'd like to show you a yellow and green set: a tag and a chocolate box for Merci.
To make this works I've used papers from the "Heritage Stories" collection from Craft O'Clock.
The chipboard hearts and a die I've used to cut out adorable ornaments, come from the Filigrnki shop.
Obie prace powstały z papierów Craft O'Clock z kolekcji "Heritage Stories", natomiast
tekturkowe serduszka oraz wykrojnik, którym wycięłam urocze koronkowe ozdobniki pochodzą z Filigranek.
Hello!
Today I'd like to show you a yellow and green set: a tag and a chocolate box for Merci.
To make this works I've used papers from the "Heritage Stories" collection from Craft O'Clock.
The chipboard hearts and a die I've used to cut out adorable ornaments, come from the Filigrnki shop.








Brak komentarzy:
Prześlij komentarz