No sweet pink today, no romantic pastels! ;) This evening I want to share with you a "music" dark green, brown and red vintage card:
Witajcie Kochani!
Dzisiaj żadnego słodkiego różu ani romantycznych pasteli u mnie nie znajdziecie! ;) Dzisiejszego wieczoru chciałam zaprezentować muzyczną kartkę w stylu vintage w kolorze ciemnej zieleni, brązu i czerwieni:
The card is distressed, aged with dark olive ink, embellished with two tags, red flowers and beautiful chipboards from the Snip Art.
I also made a maching box:
W komplecie z kartką zrobiłam pasujące do niej pudełko:
This card was made using:
Papers: "Vintage Journal" paper set - DP Craft
"Time Wings" paper from "Mechaical Illusions" set - ScrapBerrys'
Dies: Spellbinders Nestabilities - "Labels Thirty Seven"
LeCrea'Multi Die Flower - 2
Ink: "Olive Grove" - Memento
Chipboards - Snip Art
I'm entering this creation into challenges:
Tę kartkę zgłaszam na wyzwania:
Zainspiruj się! #12 - Wiosenna Łąka - Pomorze Craftuje
#10 "Tag it" - Scrap & Craft
#8 Moodboard - Altair Art - zainspirowały mnie kolory ze zdjęć - przede wszystkim zieleń
Wyzwanie / Challenge: Retromania #11 at Retro Craft Shop
#104 "Blomster/Flowers" at Vintage Utfording
Have a nice evening!
Życzę Wam miłego wieczoru!
*****
I read and appreciate every one of them!
Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!
*****








Brak komentarzy:
Prześlij komentarz